Ahir (12 de febrer) tarda-vespre:
-ARRO del mossos d'esquadra esbatussen a la setantena de persones que es manifesten a l'estació del nord de Manresa contra la brutal pujada del transport públic. Les anterior convocatòries (van discórrer pacíficament) no expliquen la presència i actuació de la policia.
* QUÈ ES BUSCA AMB DEMOSTRACIONS DE "FORÇA" COM AQUESTA ?
* A QUI PROTEGEIXEN I DE QUÈ?
-Els treballadors d'ALBASA (Algodones del Bages SAU) es tanquen a l'empresa per tal de reclamar ser "escoltats" per l'empresa i ser atesos amb uns mínims de dignitat.
Aquesta empresa va ser comprada per Laboratorios Indas, amb un clar intent de netejar la península ibèrica de competència, fruit del compromís amb la canadenca Domtar, en el moment d'entrar a formar part d'aquest multinacional.
-Una lluita que s'arrossega des de finals de novembre de l'any passat.
Avui (13 de febrer)
*Multi-manifestació al nostre país per a "celebrar" el segon aniversari de la reforma laborar del PP i CiU.
AGRESSIÓ, AGRESSIÓ, AGRESSIÓ.
Qui defensa les persones treballadores, les aturades, les aturades sense subsidis ni ajuts, les desnonades, les que han perdut l'esperança, les que han perdut la dignitat,...?
Qui les defensa de l'economia especulativa de les multinacionals, dels oligopolis, dels grups d'inversió,...?
Qui les defensa del mal govern ?
NOMÉS ENS TENIM: TU, JO, NOSALTRES.
Avui no s'hi val a sentir-se diferent a qualsevol de l'anomenat 99%, a no sentir-se solidari de tots els "damnificats". La força imparable de la població organitzada és el darrer bastió que ens resta.
*La nostra població i el Bages haurem de sortir a donar un cop de mà als treballadors d'ALBASA.
*Tota la ciutadania haurà de sortir a reclamar un tomb, ja hem ajudat prou a l'1%, ara toca ajudar a la nostra gent.
Per acabar el dia ens afegirem a reclamar la dimissió del ministre de l'interior, l'opusdeista Fdez. Díaz, com a responsable de les morts del immigrants a Ceuta. Les persones immigrants són dels nostres (del 99%).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada