Si resulta que no hi ha alternativa.
Si resulta que tenim el govern dels millors.
Si resulta que només hi ha una única solució als mals del país.
Si resulta que tot es fa pel poble.
Si resulta que només gestionem per al bé del poble.
Si resulta que qui pensa diferent és que va a la contra.
Què hi fem presentant una candidatura que pensa diferent?
Què hi fem presentant una alternativa a aquest model de “gestió”?
Què hi fem pretenent que és possible una altra forma de fer les coses?
Què hi fem pretenent que és possible fer política d’esquerres a l’Ajuntament?
Què hi fem pretenent que no només és possible..., és necessària una política d’esquerres a l’Ajuntament ?
Doncs això…
Volem un model de participació ciutadana oberta a l’aportació dels veïns i veïnes de la nostra població.
Volem un nou model de política municipal que no tingui el punt de mira posat en glorificar l’èxit
Volem un nou model de política municipal que tingui el punt de mira posat en potenciar els drets bàsics de les persones (el dret a la salut i a l’educació, però també a la cultura, a l’habitatge, a l’alimentació, a l’energia,...)
Volem un nou model de política municipals que afavoreixi el transit cap a un poble sostenible.
Volem un nou model de política municipal que recuperi el serveis públics i els gestioni amb eficàcia.
Volem un nou model de política municipal que recuperi la capitalitat del Bages Sud i impulsi el progrés de tot el territori des de la col·laboració.
Hi ha molt camí a fer. Però aquest llarg recorregut no es pot fer sense la participació de totes i tots, amb diferents punts de vista, amb diferents posicions ideològiques. El debat, la discussió, la crítica...els acords, permetran avançar.
