La joia de la corona d'aquesta mena de govern espaÑol, la ideologització de l'Escola, per a transformar el ciutadans en xais i ma d'obra barata, ha aconseguit la unitat de criteri de la totalitat de la societat (fins i tot, sembla que sectors del PP) en rebutjar aquesta mena de llei pel fet de ser tan descarada i potinera. Un projecte que no s'aguanta per enlloc i que, en la seva introducció, utilitza arguments "capats i descontextualitzats" per a justificar allò que volen justificar. que transformen l'escola en un objecte econòmic i de consum (per als qui puguin!)
La lluita ha estat, és i serà llarga i necessària. Caldrà incrementar el nivell de confrontació, fins que el projecte sigui retirat, qualsevol aplicació (encara que s'acceptin, com sempre, esmenes de CiU) seria un drama de conseqüències inimaginables ( i no no som apocalíptics!)
Avui afegim a la lluita la presentació, per part de la Laia Ortiz en nom del grup parlamentari "Irquierda Plural" d'una esmena a la totalitat del citat "engendre".
enmienda a la totalidad