Després d'aquella època de l'any que es fa difícil tenir temps per escriure, tornem a mobilitzar el bloc.
Aquests dies tots plegats (gaire bé) estem mobilitzats per aconseguir el "dret a decidir". El passat 11 de setembre la gent d'ICV es va sumar a la cadena humana en totes les seves versions: la majoritària, la que va envoltar la Caixa, la social, ... I ho varem fer amb una consigna pròpia: JO VULL DECIDIR-HO TOT (Drets nacionals, sí. Drets socials, també)
Ara seguint aquesta consigna ens preparem per a portar a terme un parell d'accions a Sant Vicenç de Castellet per a recolzar la campanya de recollida de signatures per a la Iniciativa Legislativa Popular, RENDA GARANTIDA DE CIUTADANIA.
El proper dia 10 d'octubre organitzem una xerrada amb algun representant de la plataforma per la ILP i la diputada al parlament de Catalunya, Laura Massana. El divendres, dia 11 d'octubre, serem al mercat setmanal de la nostra població per a recollir signatures.
Si voleu més informació, mentre:
proposta de llei
memòria justificativa de la llei
Els propers dies confirmarem la convocatòria, a la qual us esperem i si us és possible no dubte en posar-vos en contacte per a col·laborar en fer extensió de la trobada.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada