Iniciativa a Sant Vicenç de Castellet

Pàgines

  • Inici
  • medi ambient
  • desnonaments
  • ARTICLES

dijous, 3 de gener del 2013

la C-55...massa morts

Comença l'any i cal sumar un mort més a la C-55.

No val a badar...La companya Laura Massana ha entrat avui mateix una proposta de resolució que insti al govern de la Generalitat a prendre com a objectiu prioritari l'eliminació dels distints punts negres d'aquesta carretera.

consulteu la notícia 
Publicat per joan baptista a 11:59
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

correu

icv.svc@gmail.com

Arxiu del blog

  • ►  2019 (1)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2018 (1)
    • ►  de febrer (1)
  • ►  2017 (2)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2016 (9)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de maig (2)
    • ►  de març (5)
    • ►  de febrer (1)
  • ►  2015 (2)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de març (1)
  • ►  2014 (6)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’agost (1)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de març (1)
    • ►  de febrer (2)
  • ▼  2013 (12)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juliol (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (2)
    • ►  de febrer (1)
    • ▼  de gener (6)
      • MIRI'S AQUESTS PAPERS
      • MANIFEST EN DEFENSA DE LES PENSIONS
      • PROPOSTA DE RESOLUCIÓ SOBRE LA SOBIRANIA I EL DRET...
      • TALLADA DE CARRETERA A LA C-55
      • SENSE COMENTARIS
      • la C-55...massa morts
  • ►  2012 (1)
    • ►  de desembre (1)

Catalunya en Comú

Catalunya en Comú


European Greens

European Greens

Tema Fantàstic, S.A.. Amb la tecnologia de Blogger.